Moto Guzzi V65
ZdobyĹ 3 miejsce w kategorii Cafe Racer w Mistrzostwach Polski Motocykli Customowych 2012 w Poznaniu.
Motocykl przebudowany na bazie Motoguzzi V 65 z roku 1986.
InspiracjÄ
do budowy byĹ kultowy model z lat siedemdziesiÄ
tych - Motoguzzi V7.
Modyfikacje:
Rama - zmodyfikowana przez PJP Motocykle- tylna czÄĹc, osadzenie ĹoĹźysk gĹówki ramy, ograniczniki skrÄtu w gĹówce ramy, dodatkowa rama stabilizujaca i usztywniajÄ
ca konstrukcjÄ w okolicy Ĺrodkowej czÄĹci - nad skrzyniÄ
biegów.
Przednie zawieszenie: Suzuki GSX R 1100 - 87
Tylne amortyzatory: Bitubo WM 2E
KoĹa: Oryginalne Moto Guzzi V 65 - 18 " (restaurowane i lakierowane w PJP)
Silnik: Wykorzystano silnik wraz ze skrzyniÄ
biegów z motocykla Moto Guzzi Nevada 750 z roku 2002, poniewaĹź oryginalny silnik na skutek wczeĹniejszej zĹej eksploatacji oraz obsĹugi serwisowej nadawaĹ siÄ do kapitalnego remontu. W nowym silniku zmienilismy geometriÄ dolotów i wylotów w gĹowicach dostosowujac je do bardziej sportowych parametrów
Zasilanie: GaĹşniki sportowe Mikuni TM-36
UkĹad wydechowy: Wykonany w PJP, tĹumiki modyfikowane w PJP
UkĹad hamulcowy: Pompa hamulcowa Suzuki GSX R
Pompa hamulcowa tyĹ: Suzuki GSX R
Tarcza hamulcowa przód: Ducati 900 SS
Tarcza hamulcowa tyĹ: oruginalna Moto Guzzi V 65
Zacisk przód: Brembo Ducati 900 SS plus adaptor PJP
Zacisk tyĹ: Brembo org. V 65
|